Uitgebreid KPI Dashboard laten maken?

Wij zijn elke dag bezig om te analyseren hoe er zoveel mogelijk omzet uit websites is te halen. Om dit goed te kunnen moet er van alle data die tegenwoordig beschikbaar is een goed overzicht gemaakt worden. Met een goed overzicht van alle beschikbare data kun je de competitie te slim af zijn en omzet halen uit doelgroepen die de concurrentie links laat liggen.

Wij hebben de expertise ontwikkeld om middels Google Data Studio voor onze klanten dynamische KPI dashboards te maken. Via deze dashboards hebben onze klanten inzicht in alles wat er op hun website gebeurt. Zo is direct in te zien hoe het aantal bezoekers, de doelgroep, de snelheid en bijvoorbeeld de conversies zich verhouden tot vorig jaar. Daarnaast is zelfs te zien vanaf welke website klanten het vaakst converteren en kunnen deze websites benaderd worden voor extra advertenties om de omzet te verhogen.

Door Google Tag manager te combineren met Google Analytics, Google Search Console en A/B testing zijn we in staat om de optimalisatie van websites naar een veel hoger plan te brengen dan voorheen en zo websites zeer succesvol te maken.

We kunnen dan ook echt alles meten wat we willen. Van welke kleur knop het beste converteert tot hoe vaak bezoekers op specifieke pagina op een specifieke link klikken. De mogelijkheden zijn eindeloos en erg interessant voor de optimalisatie van websites.

Wilt u weten of wij u ook kunnen helpen met uw bedrijf? Neem dan contact op via telefoon, email of Whatsapp. We helpen u graag verder.

Deel deze informatie:

Ik ben internet marketing specialist sinds 2010 en heb veel ervaring met SEO, SEA, conversie optimalisatie, web development en online marketing.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *